Läxhjälpsföretaget Allakando har ny hemsida!

Var tvungen att skriva ett inlägg om Allakando som hjälp mig med mina Läxor. Såg att de skaffat sig en ny hemsida och är grymt imponerad. Dock inte oväntat att det kom en ny hemsida då den gamla var lite risig - om jag ska vara helt ärlig. Men läxhjälpen jag fått har varit helt underbar.

Läxhjälp - Min story

Jag hade problem med matten och min mamma föreslog att jag skulle få läxhjälp. Själva tanken var absurd i början och jag vägrade nästan. Men när jag fick min lärare presenterad var jag helt såld. Han var både pedagogisk och rolig - lärde mig massor och skolan blev faktiskt rolig... Läxhjälp rekommenderas! Se deras nya hemsida.!

Rut och Rot

Läxhjälp via Allakando
Det fina paret Rut och Rot har gjort att läxhjälpen också blev billig nog! Så läxhjälp är till för en större målgrupp nu vilket jag gillar. De som säger att Rut och Rot är till för de rika - hur tänker de? Helt ärligt. Det finns ingen logik i det. Det är ju till för att de som inte har pengar ska kunna ta läxhjälp även de? Jaja, jag blir inte klok på det i alla fall. 
Trackback
RSS 2.0